søndag den 17. november 2013

Baby bukser / Baby pants (sy til din baby #2)

The post will follow in English.

Forleden viste jeg jer, at jeg havde startet et lille "sy til din baby" projekt op. Nu er det blevet færdig og jeg har glædet mig til, at vise jer det endelige resultat. Jeg har syet dette par bukser, som min lille niece skal have. Hun ligger stadig inden i sin mors mave og hygger sig, så der går lidt tid, før hun kan prøve dem på - yep, jeg skal nemlig være Moster igen til februar og jeg GLÆDER mig bare så meget!!!

Her er lidt billeder fra processen:













Bukserne er syet efter dette mønster fra Stof2000:


Oprindeligt skal der elastik i taljeribben og benribben, men det har jeg undladt. Til gengæld har jeg lavet taljeribben dobbelt så høj, som opskriften siger og benribben lidt højere og kortere end opskriften siger.

Bukserne er syet i velour med stretch "Stribet Støvet Lavendel" og luksus rib "Lys Lilla", begge stoffer er fra Stof2000.

De næste par baby bukser (stoffet er allerede købt) jeg vil sy, tror jeg, bliver efter Annas (LaRaLiL) fine "baby bukser" mønster.

----------

A couple of days ago I showed you that I have started up a small "sew for your baby" project. Now I have finished the small project and I have been looking forward to share the result with you. I have made these pair of pants for my little niece. She is still laying cosy in her mom's belly so it will be a little while before she can try them on - yep, I'm going to be an aunt Again and I can't wait.

The pants are made out of this pattern from the Danish shop Stof2000 and also the fabric is bought here.

The next pair of pants (I have already bought the fabric) that I will sew will probably be after Anna's (LaRaLiL) fine baby pants pattern.

4 kommentarer:

  1. Nåååhhh hvor er de bare fine!!! Der er en lille pige der glæder sig til at komme ud og blive lækker i mosters fine tøj ♡

    SvarSlet
  2. Hihi... tak og der er en Moster, som glæder sig til at se sin lille niece i de fine bukser <3

    SvarSlet

Du er altid velkommen til at smide en kommentar :)