tirsdag den 5. november 2013

Just do it....

Post will follow in English.

.... ok, jamen, så gør jeg det!!

Kender I det, at man går og tænker på en masse ting man godt kunne tænke sig at gøre, men det bliver aldrig rigtig til noget? Det kender jeg alt for godt og ofte tænker jeg, at jeg skulle få tatoveret "Just do it" i panden, så det kunne minde mig om, bare at tage springet og gøre det!

Jeg har længe gået og overvejet, at starte min egen blog op og nu er tiden altså kommet. Jeg er i gang med et kursus, som hedder "Online Kommunikation" og hvilken bedre anledning, end at starte den blog op, som jeg længe har gået og drømt om, og samtidig gøre det til mit eksamensprojekt for dette kursus - hvad fungerer, hvad fungerer ikke.... kom endelig med jeres feedback :)

Jeg har i lang tid fulgt en masse blogs og er blevet vildt inspireret. Nu håber jeg, at kunne give lidt igen. Jeg elsker at sy, men i den travle hverdag, kan det knibe lidt med tiden og med at få det prioriteret. Jeg tænker at denne blog kan holde mig lidt til ilden, så jeg kan komme i gang med syningen igen og blogge lidt om de ting jeg får lavet. Det skal nok lige nævnes, at jeg er nybegynder indenfor syning, men er da sluppet meget godt fra det, ind til videre.

Der ud over vil jeg blogge lidt om forskellige hverdags ting, sådan lige hvad der falder mig ind og hvad jeg møder på min vej.

... ihhh, jeg glæder mig og er bare så begejstret!

Ps. Her kommer lidt af det jeg har fået lavet i den sidste tid, begge mønstre er fra Stof2000.




















.... okay, I will then.

 Do you know the feeling, walking around thinking of a lot of stuff that you would like to do, but you never really get to it? I know that feeling way too well and sometimes I think to myself that I should have "Just do it" tatooed in my forhead to remind me to just go for it!

For a long time I have been thinking about starting my own blog and now the time has come. I'm doing a course at the moment called "Online Communication" and what better thing to do than starting up the blog that I have been dreaming about for a while and at the same time let it be my exam project - what works and what doesn't... please feel free to give your feedback :)

I have been following other blogs for a while now and has become very inspired. I hope to be able to give a little back now. I love to sew but in the busy everyday life the time for it is little and I do not prioritise it. I hope that this blog can help me back on track with the sewing and keep me going. I plan to blog about the things that I create, but I should tell you that I'm a beginner with the sewing, so far things has come out really good though.

Besides sewing I plan to blog a little about my everyday life, what comes into my mind and what I meet on my way.

....wuhuu I'm looking forward to this and I'm so excited!

Ps. The pictures is two of my latest projects. Both patterns are from the Danish shop Stof2000.

8 kommentarer:

  1. Pøj pøj med bloggen. Hvor er den fin den lille elefant :)
    xoxo Christina
    (passionsforfashion)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, der var en lille pige der meget glad for den :) Og tak fordi du kom forbi :)

      Slet
  2. Congratulations on your new blog! I look forward to reading about your adventures. That elephant is so cute!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks Mary, I'm so glad that you will be following! My friends little daughter was so happy to receive the elephant :)

      Slet
  3. Hvor er det fedt at du springer ud i det! Ser frem til at følge dig her.... og ja den elefant er såååå nuser :)
    Knus Camilla :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Milli... hvem ved, måske er der flere elefanter på tegnebrættet ;)

      Slet

Du er altid velkommen til at smide en kommentar :)