tirsdag den 7. januar 2014

Forår og Sommer / Spring and Summer

Mit indlæg i går inspirerede mig lige til at lave dette indlæg også. Det gik nemlig lige op for mig, at jeg er ret glad for at tage billeder af blomster. Derfor har jeg en del liggende på min computer, som jeg synes I skal se. Blomster gør mig bare i så godt humør og minder mig, lige nu om, at vi så småt er på vej mod forår og sommer... jubii :)

Det er lidt forskelligt om billederne er taget med alm. kamera eller mobil, men ens for dem alle er, at der intet er redigeret i dem - I får dem helt rå...... og nårhja... sølvsmeden er altså levende ;)

Mon I kan gætte hvilken slags blomst der er min yndlingsblomst.......??





















 ----------

The post I made yesterday inspired me to create this one aswell. I realized that I really like to take photos of flowers and therefor I have quite a few on my computer which I would like to share with you. Flowers always get me in such a great mood and reminds me right now that spring and summer is getting closer.... yearh :)

It varies a bit if I have taken the photos with my normal camera or with my mobile, but same for all pictures is that I haven't made any changes to the photos after they were shot - you will get them raw as they are.... and oh yearh... by the way the damselfly is real ;)

Maybe you can guess which kind of flower is my favorit......??

2 kommentarer:

  1. Wow nogle flotte og dejlige billeder igen! Bliver jo helt i sommer humør :) Er især vild med det med den lille hvide blomst og de grønne blade wow! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Milli :) Jeg er også helt vild med den hvide blomst, den ser næste computeranimeret ud, men det er den altså ikke ;) Prøv også at lægge mærke til den lille dråbe der løber ned af det grønne blad, mellem de to gule smørblomster (eller hvad de nu er)... det er sådan nogle fede detaljer man lægger mærke til, når man har kigget længe nok på billedet!

      Slet

Du er altid velkommen til at smide en kommentar :)