søndag den 5. januar 2014

Moder natur / Mother nature

Alt for sjældent smutter jeg ud og går mig en lang tur. Det er egentligt lidt ærgerligt, for hold nu op hvor er det dejligt at komme ud og gå en lang tur, få en masse frisk luft og kigge på den altid skønne natur.

Da jeg for nogle måneder siden blev ramt af en diskusprolaps, betød det, at jeg SKULLE ud og gå nogle lange tur, for at få det bedre. På det tidspunkt stod efteråret i sin smukkest pragt, med alle sine flotte farver, så jeg besluttede mig for, at tage en masse billeder. På hver tur valgte jeg et lille tema og det første jeg vil vise jer, er fra turen med temaet "Blomster". Billederne er taget med mobil, jeg håber I kan lide dem.



 



----------

Way too rarely I go out for a long walk. I should though because it is just so nice to take a long walk, get a lot of fresh air and look at the beautiful nature.

A couple of months ago when I was sick with a sliped disk I HAD to go out for some long walks to get better. At that time the fall was stading beautiful with all its lovely colors. I decided to take a lot of pictures of the beautiful nature. For each walk I decided for a theme. The first theme I will show you are "Flowers". The Pictures are taken with my mobile, I hope you like them.

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte billeder! Der er da en hel fotograf gemt i dig :) Dejligt med billeder af blomster her i den mørke tid.. bliver helt i godt humør bare af at se på dem... dejligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak - hvor er jeg glad for, at du kan lide dem og det var lige præcis min mening, at de skulle kunne sprede lidt glæde her i vintermånederne, det er dejligt at høre. Jeg synes det er så fint med alle regndråberne, de pynter :)

      Slet

Du er altid velkommen til at smide en kommentar :)