lørdag den 22. februar 2014

Kastrup Havn / Kastrup Harbour

Min kæreste og jeg var lige en tur forbi Kastrup havn i dag, for at få lidt frisk luft. Der er bare et eller andet med mig og havne, jeg elsker bare at være på en havn. Jeg nyder virkelig den dejlige afslappede atmosfære og slapper bare helt af i de omgivelser. I dag var der godt gang i fuglelivet (håber I kan se bort fra det fnuller der åbenbart sad på linsen da jeg tog billederne).


De så så søde ud de måger, som de sad der på rad og række :)



 

Og så bliver jeg altså aldrig træt af at se på vores nationalfugl, svanen, det er altså et smukt dyr!







I må have en rigtig god weekend derude :)

----------

My boyfriend and I took a short trip to Kastrup Harbour today to get some fresh air. There is just something about me and harbours - I just love to be at a harbour. I really enjoy the nice relaxing atmosphere and I just really relax in those surroundings.

They looked so cute those seagulls as they sat there at a row :)

And I never get tired of looking at our national bird, the swan, it is just so beautiful.

Have a wonderful weekend all of you :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er altid velkommen til at smide en kommentar :)