mandag den 17. februar 2014

Nederdel - til mig selv! / Skirt - for myself!

Jeg er simpelthen blevet helt pjattet med Maries DIY Twist Nederdel. Den er super flot og behagelig at have på. Den er en nem og god løsning om morgenen, når det hele skal gå lidt stærkt og bedst af alt, så er den nem at sy!! I weekenden fik jeg lavet denne blå udgave til mig selv. Beklager billede kvaliteten. Jeg har et kamera der slet ikke kan tage billeder med blitz - alt bliver hvidt!









For noget tid siden lavede jeg også en i grå, og jeg er helt sikkert ikke færdig med at lave disse nederdele.






Og nårhja, så fik min kusine jo også én i julegave, som jeg viste jer her.

I weekenden fik jeg også lavet stropperne færdige, til sengeranden til min lille niece. Jeg håber snart at kunne vise jer det endelige resultat. Min niece er nemlig 1½ uge gammel nu, så hun savner nok en fin sengerand at ligge og kigge på.




----------

I really enjoy making Maries DIY Twist Skirt. It is really pretty and comfortable to wear. It's an easy and nice solution in the morning when everything has to go fast and best of all, it's easy to sew!! This weekend I made this blue one for myself.

Some time ago I made a grey one too and I will definitely make more of these.

And oh-yearh, I also made one for my cousin as a Christmas gift which I showed you here.

This weekend I also completed the straps for the cot bumper, which I'm making for my little niece. I hope soon to be able to show you the finished one. My niece is 1½ week old now and I'm sure she would love to have a nice cot bumper to look at.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er altid velkommen til at smide en kommentar :)